mysmedflickorna<3

Hallå alla gladamänniskor! :)
Igår så blev det inget bloggande för mig! Jag och Leo kollade transformers 1+2 den första var iaf riktigt bra! sen bakade vi hallongrottor och chokladbollar! yummie! halv sex kom jag hem, åt middag, gjorde mig i ordning och drog sen till Leo. Där det som sagt var skulle vara filmkväll+ Singstar. Singstar grejen funnkade inte. så det hela slutade med att vi tjejer sitter och säger alla repliker i morden i midsomer x) Men det var riktigt trevligt! Vid åtta drog natha, marie och issa och jag skulle gå lite senare, men vi la oss i soffan och både jag och leo somnade. kom hem kvart i ett.

Nu har jag ätit frukost och ska ta ett bad medans jag läser lite historia eller spanska!
Pussar Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0