Introduktion

Hallå! Känns lite som att det var halv konstigt av mig att börja så där på bloggen, ni vet ju inget om mig!
Jag heter iaf Klara och bor 20 minuter ifrån Stockholm, jag är född 1994 och har precis börjat på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium i Sollentuna på samsam programmet. Jag har en lillasyster som är två år yngre som går i min förra skola. Min förra blogg heter http://absolutecrush.blogg.se/ där kan ni läsa vad som har hänt innan den här bloggen. Jag är halvkines, och är 163 lång ungefär.


Det här är dagens outfit
Randig tröja h&m
Volanghalsduk h&m
Svartastrumpbyxor

Ikväll blir det middag och sen drar jag hem till Leo.

Kramar Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0