Hallå ALLA läsare!

Tjenare, tänkte bara kolla hur det är med är? Själv sitter jag och väntar på att min öppelpaj sk bli klar! Mums! Ska plugga och sen kommer älskling hit och sover :) Gud vad roligt jag och Issa har haft idag! Har någon av er spelat sagostunden när ni var små? Det var första gången jag var hos Issa hemma hos sin pappa! :O Och det första jag ser när jag går in är det spelet! Jag och min familj spelade det heeeela tiden när vi var små! Så det tog fram en massa av gamla minnen!

Imorgon är det tisdag! det betyder att det bara är två lektioner för mig, Historia och Religion! Helt okej! Sen ska jag till Nathalie och äta Sushi! (hon är skyldig mig 75 kr och en sushi middag/lunch!)

Nåväl, nu ska jag försöka plugga lite! Innan mami halshugger mig!
Godnatt!
Pussar och kramar
Klara


Fotot är till min älskade faster! (Max, Lyxshake Strawberry)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0