Basterds + Toys

Godmorgon! Hade ni en trevlig fredags kväll?
Vi började kolla på Inglourious Basterds men det gick inte så bra för att alla var så ofokuserde. Har ni sett den filmen? Om ni inte har gjort det så bör ni verkligen gör det! Det är faktiskt en av mina favorit filmer!

Just nu ligger jag i sängen med Leo, min pojkvän, han sover och jag kollar på Toy Story 1.
Ikväll åke jag förhoppningsvis till märsta där det är 16 års firande för Victoria! Allt det där har blivit jättekomplicerat! Först säger pappa att vi ska ha gäster nästa helg, i förrgår sa han att det var nu på lördag och idag berättade han att vi ska till Haninge och att det är vi som är gästerna! Vi får se hur det blir om jag lyckas slingra mig ut det! Hehe!

Nu ska jag kolla vidare på filmen! Ha en underbar dag!
Kramar Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0