Alexander McQueen

Hot or not: GaGas galna jättepumps

Lady GaGa gör allt för att överträffa sig själv och satsade häromdagen på att gå genom flygplatsen i Los Angeles iklädd enbart bikini och ett par Armadillo-skor i ormskinn designade av Alexander McQueen för att få uppmärksamhet.


Det är det första man ser när man kommer in på Internet idag, och jag var bara tvungen att påpeka.. är dom efterblivna eller efterblivna här? :o Har dom missat att han designade dem till henne (rätta mig om jag har fel) och att hon hade dem i videon Bad Romance? Vadå "gör allt för att överträffa sig själv" som om man inte alltid ser henne så på varenda bild. Haha ja, jag var tvungen att påpeka.

/Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0