The Battle over THEEE autumnbreak!

Okej, jag sa ju tidigare idag att pappa och jag funderar på att åka till Malaysia på höstlovet.
Idag ringer älskling och frågar om jag vill följa med honom till Göteborg och bo hos hans andra syster Linn och hennes pojkvän! Och genom denna möjliga resa gå och kolla på Håkan.
När jag frågar mamma så säger hon att hon har funderat på en EuropaWeekend någonstans, (Kanske Tyskland) Jag får Panik! Jag vill kunna göra alla tre! :D ARGH!

Malaysia drömmen ligger lite långt bort men måste dit senast sommaren 2011, Min älskade farmor är inte så unglängre..
Tyskland bara MÅSTE jag till, dock vill jag hellre åka dit på sommaren än på hösten av någon anledning...
Göteborg... JAG VILL ÅKA! fett mysigt att åka till gbg med Leo ^^ Håkan kan man ju skippa men, vi får se hur det blir! :)

Nu ska jag fortsätta på hemtentamen som tar livet av mig. Jag skulle inte vara en bra heltidsstudent. Äter bara x) koncentrerar mig typ bäst då. Det skulle ju inte sluta bra! Men men, jag som hade velat se Paradise Hotel! som började precis, det får väl bli inatt helt enkelt (om jag orkar). Nu ska jag gräva ner mig i antiken igen, Pusslio Klara

Dagens outfit
Sametstights
Gråttlinne
"lila" Skjorta

Inlägg NR.100!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0