Prawns

Igår började vi se District 9 på Engelskan, helt okej film faktiskt, ska se klart den nu. Testade Aikido på idrotten, gjorde Pannacotta hos Leo och kollade på Kungarna av Tylösand.
Idag efter skolan ska jag gå hem och plugga Svenska -.- usch och fy! Sen ska jag kanske till Sumpan på ett snabbt litet ärende och sen blir det hem och plugga igen.

Det är nu jag känner av att det kommer bli jävligt tufft i gymnasiet. Det börjar bli en massa plugg nu, ävevn om vi har sett tre filmer redan. Jag har spanska glosor, Historia hemtentamen, reiligon hemtentamen nästa vecka, Spanska läxa, Svenska filmanalys och det är bara skit jobbigt!
MEEEEEEEEEEEEEEN det ska bli as nice ihelgen! på fredag är det party party, på lördag blir det nog film med bby, och på söndag fyller natha 18 ju! :D 

fotar Dagens outfit sen, nu ska vi kolla klart på District 9
Pussarrrr

(random)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0