Mysonsdagar

Gud vad jag älskar onsdagar! Det var så himla trevligt att träffa Marie och Issa! och Helen och Sanna också för den delen! :) Har inte hunnit göra detpga av att jag är lite depp och har så himla mycket plugg. Satsar-skola jag går i...
Men vi kollade på tylösand och åt goda kakor som Heln gjorde, vi drack te och skrattade.

Idag har jag inget plugg, inget planerat, inte imorgon heller, kanske ska fråga om jag får va med på singstar kvällen :>

Men men, nu siiter jag och lyssnar på Robbie Williams, yummie <3
Cya later, ursäkta för dålig uppdatering :/

Kommentarer
Postat av: issa

haha! klart du får vara med på singstar kvällen! ;D

2010-10-21 @ 14:47:53
URL: http://thistimeiwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0