Middagen igår!


Vi tillagade allt förutom köttet och majskolvarna som pappa gjorde! i och försig så var potatisgratängen bara att värma! men ändå! ;)
Det var hur gott som helst! hade vitlöksbröd också! nam-nam

Och pannacottan... OMG! HUR GOD VAR INTE DEN!?!?!?!?
måste göra det snart igen! kanske 24/11? :)

Efter att ha ätit gick Jag, Marie och Issa ända till villastan, festen var inte kul, otrevliga människor som kollade bort när man hälsade och folk som inte hälsade överhuvudtaget! Jag och Issa drog en timme senare, vi gick till stationen och sen gick jag till Leo där han och Helen kollade The Ghost Ship. Jag hatar skräckfilmer. kunde inte sova... :( ja jag är mesig men jag klarar inte av skräckisar!
Nu ligger jag i sängen och försöker plugga, men det går inte bra, har inte lust alls!
Ha det bra idag hörrni!
Kramis Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0