Håkan

Wow, om man tänker tillbaka på min och håkans tid.
För tio år sedan när "känn ingen sorg för mig Göteborg" GROV hatade jag och min syster honom, vi brukade till och med driva med hans låtar! ända fram tills typ i år har det varit likadant mer eller mindre. Men Leo "plågade" mig med det och tillslut började jag faktiskt gilla det (till en viss del. Vissa låtar ÄR skit). Men damn, håkans texter är underbara, musiken är bra och hans sång kan man ju diskutera, men framför allt har han känsla och man märker hur mycket han brinner för musiken.
För 10 år sedan skulle jag aldrig gå med på att gå på Håkan konsert, men den 6 oktober i scandinavium, göteborg så 1930 smäller det.


Nu ska jag fortsätta plugga. kan inte koncentrera mig för att jag är så trött!

Kramar Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0