jag vet inte vad jag vill göra om tre år

Okej! nu är jag irriterad! Min mama håller på att bli galen. Hon klagar hela tiden på allting, vi är tydligen "kunskapsfientliga", "slö" och ni vill inte veta allt hon gaggar om! När jag kommer hem från Mormor och Morfar där jag btw hade hur mysigt som helst! så ser mama att jag har fått 500 kronor och säger till mormor och morfar att "den där choklad kakan var dyr" USCH. Jag orkar inte med hennes tjat om att jag måste veta vad jag vill göra om 3 år, hur tjock jag är, hur "lite" jag pluggar (vi har knappt något att plugga! jag gör klart allt på lektionerna!)
Så att vara hemma SUGER så jävla hårt, funderar på att flytta över hos någon ett tag!

(Vet din framtid! Annars!!)

Aja, snart kommer älskling hit och då kommer allt kännes mycket bättre ett tag! Men han ska på fotboll ikväll vilket suger :( Men men! imorgon blir det förhoppningsvis Kungarna av tylösand med Leo och Helen och kanske någon annan filur som vill hooka? Issa? Maris?

Vi hörs senare!
Pussar Klara


Kommentarer
Postat av: issa

kom och bo hos mig söti! (haha kommenterar sig egen blogg)

2010-09-21 @ 18:12:34
URL: http://thistimeiwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0