Bandy premier

Pwhehw idag var veckan slut och nu är det höstlov! Slut saken på FN grejen var faktiskt väldigt interessant, efter det stressade jag mig till Leo och sen åkte vi in till söder och skulle äta middag med hans Mamma och hans mammas pojkvän och hans föräldrar ^^ Slutade med att jag och Leo åt på Donken. höhö. Sen drog vi på matchen, det var faktiskt riktigt kul! men kallt, Ska ta med varmchoklad nästa gång eller något liknande!
Nu ligger jag och bebe i sängen och ska sova ut!


Pussi puss. PS. Hamsterpajen vann! (Bajen) höhö, en övertrött klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag och koff var också på den matchen ju :o

2010-11-05 @ 01:10:26
URL: http://omjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0