yesterday


När vi skulle gå och möta Leo och Klara så kastade vi mjöl på dom :D
((Klara lägger sig i i inlägget! DUMMA DUMMA FLICKOR!))




HAHA jag skiter på mig varje gång Marie gör nåt alltså. Hon va så rolig igår och tog ner en affisch och började läsa den som om det skulle vara helt normalt.




Bilder från igår alltså. Som ni kanske förstår så blev alla vääldigt avundsjuka på mina goda bullar jag gjorde så vi bakade igår också! Jag och Marie i köket tillsammans funkar.. sådär. Vi är som ett gammalt gift par. Igår var jag jätte"arg" på henne hela dagen, hon ritade på mig, sa dumma saker om The Ark och tryckte ner min stol hela tiden :( din bajjare.
Efter vi bakat åkte vi till Kallhäll och marie åt och sen åkte vi till Leo och kollade på Kungarna av tyresand, haha.

Idag ska jag följa med Marie som ska klippa sig, sen har jag ett möte och sen ska jag hem till Rachiid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0