Shaloom!

Nu har jag precis tagit skolfotot! Jag tror det blev bra..
Efter Kungarna igår så gick jag och Leo hem till mig och gick och la oss, och imorse gjorde jag frukost på sängen till honom! Apelsinjuice, Actimell, två ostmackor och en banan! psst.. visst är jag en ganska söt flickvän ändå? (a)
Efter skolan idag ska jag hem till Nathalie :) Hon bor på andra sidan sollentuna centrum, så det tar bara fem minuter att gå dit från skolan! Perfekt!

Dagens outfit
Den varjedagliga halsduken från H&M
Mörkgrå/Grå randig tröja från Marks & Spencer som jag köpte i London i vintras
Vitt linne från hm som täcker min gigantiska rumpa
Två par svartanylon strumpbyxor troligtvis från H&M
Mina Kilklackar från Eurosko som är mina absolutfavorit skor! (dock blir jag inte tillräckligt lång för att få stå upp på klassfotot)

Vi höres senare!
Pussar Klara


Kommentarer
Postat av: Leo

Du är jätta söt flickvän älsking <3

2010-09-23 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0