Mardröm!

Åh Herregud vilken störd mardröm jag hade i morse! Jag hade vaknat av alarmet vid 20 över sex men sen vänt mig om för att somna om! Jag och en massa av mina nuvarande kompisar och gammla + vuxna som jag känner var typ ute på en resa tillsammans. Något hände och någon "förråde" oss, så vi åkte ner från ett berg fullt med snö, jagade av de här konstiga människor! Sen kom vi till ett hotell där alla bodde och där var allt jättebra! vi surfade och lekte i vågorna (ja, inne på hotellet). Sen helt plötsligt så delas gruppen upp på två och vi börjar ta varandras liv pga att den andra gruppen hade gjort något! (har för mig att de dödade en väldigt omtyckt människa) Så jag och folket i min grupp går runt med yxor, knivar och bara dödar de andra!
När vi har dödat/skatat människorna som är i vårt hus går vi till de andra och försöker prata med de! men det slutar med att de skjutsar ut oss och vi står framför deras hus och skriker att de är fega och viftar med våra tillhyggen! och så börjar det andra "laget" kasta knivar på oss och en av knivarna träffar Martin K. Jag får typ panik och säger "det är ju´Martin"
Sen kommer jag på att jag drömmer och vaknar, kollar klockan och inser att jag behöver gå om tio min! så jag rusar upp och hinner till bussen! SCORE! men.. När jag kommer till rotebro station kommer tågen typ inte och när det väl kommer är den sen och proppfullt och jag kom verkligen inte in! så jag raoul och hans kompis tog bussen!

Vi hörs!
Pussar Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0