I can really use a wish right now


Kolla mästarN! Alla tyckte de var jättegoda och nu är dem nästan slut.

Ligger i sängen och kan inte sova, inte för att jag har försökt men ändå, jag vet att jag inte kommer somna nu iallafall. Så det är spotify som gäller ;D

Den här dagen har varit underbar av ingen speciell anledning, den bara va det! Jag har varit på topphumör hela dagen verkligen, var tillochmed glad när jag gick till bussen i regnet imorse liksom! Imorgon kommer Marie till skolan igen också, nicenice! Efter det ska jag nog vara med henne, Leo och Klara.

remember, when you starts to miss me, it wasn't me who walked away, it was you who let me go.

pussar Issa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0