Hem

Hej allihopa, jag ligger i min säng och vill flytta hemifrån på driekten. När man väl är hemma så får man bara höra tjat, press på spanskan, läxor och hur tjock man är! Åh vilken mysig familj jag har! MUMS! Det här är anledningen till att jag håller mig borta hemifrån så gott det går.
Nu ska jag läsa lite och sakna min underbara pojkvän<3


I nian, långt hår, mina hippieglasögon^^

Balen, hur stilig som helst med fluga och allt!

Haha, paraplyet är en present från London, trodde den skulle få vara hemma men nej enj, i förrgår så kommer han cykandes med panda-paraplyet! hihi! (en bild ni absolut kommer att få se ett antal gånger!)

Men men, Godnatt sötisar <3
Pussar Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0