guess

Hej nya bloggen, Issa här. Kom precis hem. Det var ju filmkväll hos Klara igår, vilket var jättekul! Men när alla blev trötta drog jag och Marie till Lise-Marie, och det har jag inget att säga om. Skulle sovit hos Klara men det blev att jag sov hos Marie istället, vi gjorde te och satt på altanen och snackade om viktiga saker, och då menar jag djupa grejer! Känns lite jobbigt efter det för nu har jag väldigt mycket att tänka på.

Mamma och Niklas har köpt lite nya saker till mitt rum, som en helkroppsspegel och en hylla man kan ha tvn i och så. Så idag ska vi fixa med det och sen ska jag troligtvis hem till Marie på middag, Tacos :D

slänger in en bild från när Michi fyllde år för nån vecka sen.



Pussar Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0